Solicitamos o seu permiso para obter datos estatísticos da súa navegación neste sitio web, en cumprimento do Real Decreto-ley 13/2012. Se continúa navegando consideramos que acepta o uso de cookies.
Acepta Máis información

Qué puedo hacer si no encuentro un horario de visita disponible

Público Xeral

  • A dispoñibilidade de visita é a que aparece na web. Se no atopa dispoñible o día e horario desexado, e o museo está aberto, terá que realizar a visita noutra franxa horaria ou acudir ao despacho de billetes o día da visita.

Grupos turísticos, educativos e culturais

A dispoñibilidade para a reserva previa é a que aparece na web. Iniciando sesión co seu usuario e seleccionando o museo e a data desexados aparecerán os diferentes horarios dispoñibles.

Teña en conta que a demanda de reservas en determinadas datas é moi elevada, sobre todo en determinados recintos, onde en poucas horas ou mesmo en minutos, poden esgotarse os grupos dispoñibles. Lembre que as visitas poden reservarse con 90 días de antelación, poñéndose á venda ás 00:00h. Hai reservas que son canceladas polos clientes, así que pasados uns días poderían aparecer novas dispoñibilidades.

Para grupos de Axencias e Guías oficiales de turismo, teña en conta tamén que as reservas non aboadas caducan 48h antes da visita. Polo tanto, é posible que o día anterior ás visitas certos grupos queden de novo á venda.

Se finalmente non pode realizar unha reserva e decide presentarse sen reserva previa, non podemos garantir o tempo de espera antes de acceso do grupo, xa que queda supeditado á capacidade do museo, así como ás indicacións do persoal do despacho de billetes e responsables do acceso. Se finalmente decide comprar entradas individuais, teña en conta que non poderá facer a visita en grupo co guía oficial propio.